2016年7月17日 星期日

【榴槤新品速遞】- 榴槤BB 全球首創貓山王果肉 Gelato

還記得新年小喵在斯里蘭卡的時候,已然喪吃當地樹上熟的榴槤,2月雖然不是當造的季節,但仍不減我對樹上熟榴槤的熱愛,連吃了2天,當地司機見到都十分o咀,差點上火回不了香港。

直至到今日,市面上已充斥著不同品種的榴槤,但最吸引小喵的莫過於馬來西亞樹上熟的榴槤王 - 貓山王。那齒頰留香的味道教人一試難忘。
今次小喵收到的是durianbb.com最新出品的貓山王Gelato Bar、榴槤咖啡及D24榴槤蓉,就算在不當造的季節,亦可無時無刻滿足五官的感受,而且仲可以係office 慢慢嘆 (我就是這樣的任性)。
4 合 1 榴槤咖啡 HKD$80/6袋
香港近年開始流行飲榴槤咖啡,在馬來西亞更是獲得一致好評同成為熱門拌手禮之一,只需加入適量的熱水,就可以即沖即飲。
榴槤BB的榴槤咖啡是採用100% D24 榴槤乾果肉,經過自家磨粉,加上咖啡粉、糖和奶調配而成,不含人造香精及香料
榴槤咖啡的榴槤味道一沖就蜂湧而出,令到全公司上上下下都頓時充滿榴槤的飄香,岩哂係公司慢慢嘆,晨早流流比D 同事聞下,都特別醒神。
榴槤咖啡沖出來的時候會起一層薄薄軟綿的泡沫,味道香醇而濃厚,不會像白咖啡般的偏死甜,入喉口感順滑,口腔充滿榴槤香及回甘的味道。
除了沖咖啡外,仲可以用咖啡粉及榴槤果蓉製作 Tiramisu及其他甜點,用途變化多端,想知點做的話就要留意我黎緊既榴槤tiramisu食譜。
貓山王果肉 Gelato Bar HKD$350/8支 HKD$50/支
意大利的Gelato大家就食得多,但來自馬來西亞的人手製榴槤 Gelato 大家又食過未呢?? 
貓山王果肉 Gelato Bar係榴槤BB全球首創,每支重 90gm,外層是由D24榴槤加奶製成的Gelato, 內層是足足有30g的貓山王果肉!屬於比較重身及質感紮實的雪糕,絕無添加任何人造香精及香料 
Gelato 內係啖啖貓山王及D24榴槤Gelato質感幼細香滑,榴槤味濃郁。
內層係一絲絲的軟綿綿貓山王果肉,加上 Gelato 的幼滑口感,實在是絕配,奶味不會偏濃及過甜,果肉帶一點點甘香及酒香的味道,仲夏十分消暑,在大暑的時候,我寧願長留在家中嘆 Gelato 過日晨,我都唔想出街。
平均$44一條就可以食到真正貓山王Gelato,同事們都大讚,1條的話真的不太夠喉。
D24榴槤蓉 HKD$50/120gm
 D24 榴槤果肉加上奶、糖及棕櫚油的黃金比例調配而成榴槤蓉,可直接當作甜品享用;亦可作為材料,製作各類 D24 榴槤甜品,如 D24 榴槤千層班戟、D24 免焗榴槤芝士蛋糕、D24 榴槤雪糕等等 ...
  一開D24榴槤蓉,香味已經樸出來,男友大叫"你又食榴槤",果蓉杯內啖啖都係D24果肉,香滑無比,冰凍既時候,攤一攤就可以咁當為雪糕食,解凍一晚就可以作為甜品的原材料。
我就用了一盒榴槤蓉整左個純素版榴槤芝士蛋糕。
 榴槤芝士蛋糕解凍大概15分鍾,入口即溶的感覺十分良好,就好似食緊軟綿綿的芝士蛋糕一樣,全是啖啖醉人的榴槤香。
 4 合 1 榴槤咖啡 HKD$80/6袋  
貓山王果肉 Gelato Bar HKD$350/8支 HKD$50/支 
D24榴槤蓉 HKD$50/120gm
(以上產品售完即止。)

榴槤 BB DurianBB Facebook︰

以上產品及資料由榴槤 BB提供

Welcome to visit :
Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :





沒有留言:

張貼留言